tiistai 5. helmikuuta 2013

Aika hempeen pinkkii hei

Mitähän sitä on viimeksi kirjoittanut... Ääh, pakko luntata. Aaaa, syömisongelmista oon itkeny!
Nyt oon ollu ehkäpä noin viikon kirjaamatta kaikkia syömisiäni. Vähän on ahdistanut kun ei tarkkaan tiedä kaloreita. Mutta olo on ollut paljon parempi, kun en ole kituuttanut liian suurilla vajeilla.

Olen palannut ruoka filosofiaan, joka itselleni tuntuu kaikista helpoimmalta ja parhaimmalta; paljon tuoreita hedelmiä ja kasviksia, mahdollisimman vähän valkoisia jauhoja, sokereita ja lisäaineita. Ostin jopa avokado öljyä, jota yritän nyt päivittäin lorauttaa 10 milliä johonkin ruokaan. Rasva vähän pelottaa näin laihdutusta ajatellen, mutta olen yrittänyt saada päähäni sen faktan, että rasvoja (hyvälaatuisia) tarvitaan myös rasvanpoltossa! Elimistö tarrautuu vartalon rasvoihin yhä tiukemmin, jos se ei saa niitä ravinnosta.


Viikonloppuna ehdin käydä pikashoppailemassa. Mukaan tarttui ainoastaan nämä namut:


Aleksi 13:sta näitä aiemmin ihastelin, mutta onneksi en silloin vielä ostanut, koska viikon päästä ne oli Kookengässä plussa alessa! Jippii, kärsivällisyys palkittiin! :) Eli ihanat Vagabondin nahkatennarit kyseessä.

Kaupan hyllyllä osui silmään ihanan murretun värisiä lankoja. Lähempi tarkastelu osoitti niiden vielä olevan 50% kierrätyspuuvillaa. Vanha hippi sisälläni innostui ja alkoi heti miettiä mitä noista voisi tehdä... Virkkaaminen on enemmän mun juttu, neulomisessa ahdistaa kun ne puikot tippuu ja silmukat katoaa ja apua mitä mä nyt teen!!! Eli virkattuja hommeleita lähdin etsimään, ja vaudevau mitä löysin!



Kuvat ja ohjeet yllä oleviin löytyy tuosta linkistä. Ja langan väri molempiin tulee olemaan tämä:


Kuvitelkaa kuinka mahtavasti nuo sopii mun uusien popojen kanssa yksiin! Ui ui! 

Mitäs muuta on sattunut nyt viikonlopun aikana... Ai niin juu. Epämenestyksekäs asunnonkyttäysreissu lauantailta... Se oli todellinen fiiliksien musertaja. :( Asunto oli aivan hirvittävä kamala crackluola. Netissä oli kyllä siitä kuvia, mutta kuvat oli otettu niin, että asunnon kamaluudet ei tullu ilmi. Oih ja voih kun harmitti, kun olin jo suunnitellut kuinka kohta pääsen tekemään muuttoa omaan kotiin... Mutta, hätä ei ole tämän näköinen, sillä yhdestä asuntovälitysfirmasta otettiin yhteyttä eilen ja kerrottiin, että siellä olis mulle koti tarjolla ja sitä menen nyt perjantaina katsomaan! Pidetään peukkuja että tää olis edes kohtuullisen näköinen. Sijainniltaan ja hinnaltaan aivan täydellinen kyllä.

Ja vähän liikunnasta äkkiä jotain ääh, tänään juostaan taas! Eilen tein taas jalkarääkkiä ja toissapäivänä vähän käsiä, mukavaa kipuilua joka puolella. :) Mutta nyt pitää jo mennä heippa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti